رژیم صهیونیستی فعلا در خماری تجهیزات هوایی ما بماند

آیا از وبلاگ راضی هستید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 266
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 7
باردید دیروز : 19
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 2636
بازدید سال : 6188
بازدید کلی : 68821

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حامیان سید علی خامنه ایو آدرس iraneslami.m.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمدحیدرزاده
تاریخ : 19 / 7 / 1392
نظرات



رژیم صهیونیستی فعلا در خماری تجهیزات هوایی ما بماند
سپاه نیوز: فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: تنوع هواپیمایی زیاد داریم اما به دلیل مسائل امنیتی نمی‌توانیم آن را رسانه‌ای کنیم و فقط باید بگویم که رژیم صهیونیستی باید فعلا در خماری تجهیزات هوایی ما بماند.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده در جلسه پرشس و پاسخ دانشجویی در محل دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مورد توطئه و تهاجم متعدد و مختلفی از سوی دشمنان قرار گرفته و تنها محوریت آن تغییر کرده است، در واقع می‌توان گفت مقابله با دشمنان با نظام اسلامی همواره وجود داشته است.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی همه تلاش خود را کردند تا از تمام گزینه‌ها برای شکست ما استفاده کنند و در زمان جنگ تحمیلی گزینه های دیگری مطرح بود اما جنگ نظامی به عنوان محور در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با بیان اینکه امروز درگیر جنگ اقتصادی با دشمنان هستیم تصریح کرد: آنچه در این 35 سال ثابت بوده یکپارچگی غرب و نظام سلطه در برابر نظام اسلامی است و نمونه واضح آن 8 سال جنگ تحمیلی بود که بدون هیچ یار و یاوری با ایمان به خدا ، حداقل امکانات و با تکیه بر مقدورات خودی، مقابل رژیم بعث عراق ایستادیم.

سردار حاجی‌زاده همچنین گفت: این در حالی بود که عراق با حمایت بیش از 30 کشور در برابر ما ایستاده بود و از تمام سلاح‌های غربی و شرقی و نیز مواد شیمیایی در برابر ما استفاده می‌کرد؛ شاهد عینی این مسأله هم گرفتن اسیر از 11 کشور در 8 سال دفاع مقدس بود.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه افزود:‌ با تمام شیطنت‌های دشمن حتی یک متر از خاک کشورمان را به آنها ندادیم و پیروزمندانه دشمن را شکست دادیم، در آن زمان سیستم پدافندی عراق چنان قوی شده بود که آن روز پدافند عراق با پدافند مسکو برابری می‌کرد.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه "بعد از جنگ تحمیلی نیز یکپارچه دشمنان در برابر ما ایستادند"، گفت:‌ در سال 78 و 88 که اوج مسائل سیاسی بود، جنگ در محور سیاسی دنبال می شد و آنها با سرمایه گذاری بر روی عناصر داخلی از آنها بهره برداری کردند؛ اما مسأله مهم این است که جمهوری اسلامی ایران در برابر تمامی تهاجم‌ها واکسینه شده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه "امروز دشمن به صورت مطلق نمی تواند به شکل مستقیم وارد جنگ با ایران شود"، گفت: آنها به دنبال این هستند که در فضای داخلی اختلاف و درگیری ایجاد کرده و ما را تضعیف کنند و اقدامات آنها شاهد این ماجراست. در زمان فتنه 88 این مسأله مشخص بود که دشمنان با ایجاد درگیری داخلی به دنبال ایجاد سونامی بودند اما ما هیچگاه تسلیم نشدیم.

سردار حاجی زاده همچنین با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه و تلاش دشمنان اسلام برای مقابله با آن گفت: غرب آسیا تبدیل به گسل ناامنی شده و در واقع دشمنان منطقه را مستعد درگیری کرده‌اند و اختلاف میان شیعه و سنی را در دستور کار خود قرار داده اند و این مسئله را در ناامنی ها و درگیری های مختلف در منطقه می بینیم.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با تاکید بر اینکه "در حال حاضر درگیر جنگ اقتصادی با دشمنان هستیم" گفت: امروز آنچه مسلم است و درست تبیین نشده، مسئله جنگ اقتصادی است که به طور تمام عیار توسط دشمن عملیاتی شده است امروز بستر جنگ بستر اقتصادی بوده و افسران این جنگ بانکداران، تولیدکنندگان و بنگاه‌های اقتصادی هستند که همه آنها با تدابیر نورانی مقام معظم رهبری قابل حل است.

سردار حاجی‌زاده با تاکید بر ضروزت توجه به اقتصاد مقاومتی در شزایط فعلی خاطر نشان کرد: باید در حوزه اقتصاد، مقاومت کرده و از استعدادهای کشور استفاده کنیم.

وی افزود: دشمنان ما با مسئله هسته‌ای مشکلی ندارند و خود می‌دانند که استفاده ما از انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز است آنها در واقع با اصل نظام مخالفند و مسئله هسته ای بهانه است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر این که باید با منویات مقام معظم رهبری برخورد تکلیفی داشته باشیم نه برخورد ارشادی گفت: ما نیاز به کار جمعی داریم و باید در تمام بخش‌ها به خودکفایی برسیم.آنچه باعث خرسندی است ناامیدی دشمن از تهاجم زمینی به کشور است.

وی افزود: در حوزه تجهیزات پدافندی امروز به توانمندی‌های بسیار زیادی دست یافته‌ایم که هواپیمای شاهد 129 بدون سرنشین یکی از مهمترین آنهاست. این هواپیما 24 ساعت مداومت پرواز دارد و شعاع عملیاتی آن 1700 کیلومتر بوده و آن را برای جدار مرزی پیش‌بینی کرده‌ایم.

سردار حاجی‌زاده در ادامه با اشاره به ماجرای سامانه پدافندی اس300 تصریح کرد:‌این سامانه قراردادی میان ما و روسیه بود که متاسفانه روسها از اجرای آن طفره رفتند که البته وزارت دفاع آن را پیگیری می‌کند، اما مسأله مهم این است که بازهم فهمیدیم که باید به توانمندی خود تکیه کرده و به هیچ کشور دیگری نباید متکی باشیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در مسأله سامانه های تهاجمی مانند موشکی از همان ابتدا در تحریم بودیم و برای همین با تلاش های به عمل آمده توسط متخصصین داخلی در این حوزه به خود کفایی رسیده ایم.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: امروز توانمندی‌های پدافندی ما به اندازه S300 نیست اما می‌توانیم به این توانمندی برسیم، در واقع هرجایی که با تحریم یا محدودیت مواجه شدیم با توکل به خدا و امید در همان نقطه به پیروزی رسیدیم.

وی تصریح کرد: به حمدالله امروز در حوزه تجهیزات پدافندی کار جهادی آغاز شده و به جرات می‌توان گفت، می‌توانیم در زمره صادرکنندگان تجهیزات پدافندی باشیم.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به توانمندی های دفاعی نیروی هوافضای سپاه اظهار داشت: برد موشک های دوربرد ما هم اکنون 2 هزار کیلومتر است و دلیل آن این است که دشمنان ما در همین نزدیکی بوده و به نوعی راحت‌تر می‌توان گفت آن قدر ارزش ندارند که موشک پرهزینه برای آنها خرج شود.

وی در پایان تصریح کرد: وضعیت حاضر ما سبب شده است که دشمنان در همین اطراف ما پایگاه داشته باشند و از همین جهت موشک‌هایی با برد کمتر، پاسخ نیاز ما خواهد بود.


تعداد بازدید از این مطلب: 759
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام ممنونم از انتخاب و بازدید شما. گتوند شهر دین،دانش،دلیری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود